بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

2 ساله شدی هورااااااااا

1393/10/24 0:09
نویسنده : مامان مهسا
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوم امروز برای من تکرار بهترین روز زندگیمه...لحظه لحظه اش برام دلنشین و یادآور خاطرات خوش بدنیا اومدنتهمحبت

امروز 23/آذر/93 ساعت 8:10 دقیقه صبح دومین سال تولدته.دوسال پیش چنین روز و لحظه ای من بهترین آهنگ زندگیمو و دلنشین ترین صدای نوزادی رو شنیدم که شد همه ی زندگی مامانی و بابایی.همیشه خدا رو شکر میکنم بخاطر هدیه ی ارزشمندی که بهمون عطا کرد.وچه خوب در دومین سالگرد تولدت ما منتظر یه فرشته کوچولوی دیگه هستیم و این برای مامانی و بابایی یعنی خوشبختیمحبتمحبتمحبت

امسال برای روز تولدت تصمیم گرفتیم یه تولد خودمونی بگیریم.مامانجون و بابا جون(مامان و بابای بابایی)متاسفانه مسافرت بودن و پیشمون نبودن.مهمونای تولد شما من و بابایی و باباجون و مامانجون و دایی سعید و دایی سینا بودن.شما خیلی خوشحال بودی و خیلی ذوق داشتی عزیزم.خوشحال بودی و خنده مهمون صورتت بود.خیلی ام ناز شده بودی یه فرشته کوچولوی مهربون و دوست داشتنی که همه رو عاشق خودت کردی.واقعا بودنت برای همه مون نعمت بزرگیه و من شخصا از خدای مهربونم میخوام که منو همیشه لایق داشتنت بدونهآرام

شما کلی با باباجون و دایی سینا و دایی سعید رقصیدی و کلی عکس انداختیم.وقتی کیکو آوردیم از دستت در امان نموند و بخاطر همین از کیک سالم تولدت عکسی  نداریم متاسفانهخندونکبرای همه مون روز خوبی بود و کلی خوشحالی شما خوشحالمون کرد امیدوارم همیشه مثل امروز بهترین خنده هارو رو لبای نازت ببینم و بدونی برای همیشه برای من و بابایی با ارزشی و عاشقتیممحبتبوسآرام

کادوهای روز تولدت

مامانجون و باباجون(مامان و بابای مامانی)مدال طلا گرفته بودن برات و از همینجا دستشونو میبوسممحبت

مامانجون و باباجون(مامان و بابای بابایی)بعد از اینکه از سفر برگشتن وجه نقد بهت کادو دادن و دستشونو میبوسم وازشون تشکر میکنم.محبت

دایی سعید یه پوت خوشگل و خانه سازی خرید برات و از همینجا بهش میگیم که خیلی دوستش داریم و ازش ممنونیم.محبت

دایی سینا یه عروسک بزرگ و خوشگل که از خودتم بزرگتره برات هدیه داد و از اینجا بهش میگیم که خیلی دوسش داریم و ازش ممنونیممحبت

مامانی و بابایی هم برات یه هواپیما که عاشقشی و یه عروسک خریدنزبان

عزیزکم تزیینات تولدت با من بود.میدونم بد شده ولی خب تو راضی باشخسته

عزیزکم مثل همیشه بدون که من عاشقتم و نفسم به نفست بندهبوس

حالا بریم سراغ عکسا

عزیزم به امید تولدهای بعدیت عشقممحبتبوسآرام

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Kosar
24 دی 93 20:16
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی