بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

در تکاپوی سال جدید و خانه تکانی

1392/12/27 23:31
نویسنده : مامان مهسا
894 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل و فهمیده ی من این روزها هرجا که میریم شلوغه...خیابونا پر از جمعیت و هیاهوی آدمهاست. وقتی شلوغی و خنده های جمعیت و شوق خرید و سال جدیدو تو چهره شون میبینم ناخودآگاه فقط چهره ی معصوم خاله ام میاد جلوی چشمم.جای خالی امیر پسرخاله ام.درد و غم بزرگی که خاله ام تحمل میکنه.

دخترم دنیا همینه....به هیچکس وفا نداره.غم و شادی رو با هم داره.فقط باید قدر همدیگرو تا وقتی که کنار هم هستیم بدونیم.عزیزترینم نمیخواستم وبلاگت غم آلود بشه ولی اینها جزِِیی از واقعیت های زندگیه.شما هم وقتی بزرگ و خانوم شدی باید یاد بگیری چطوری با واقعیت های زندگی روبرو بشی و چه عکس العملی رو از خودت نشون بدی.انشالله که همیشه شادی در انتظارت باشهآراممحبت

این روزها من و شما مشغول خونه تکونی هستیم.شما خیلی بهم کمک میکنی....عشق من یه کدبانوی به تمام معناستخندونک

اینجا من داشتم اتاق شمارو تمیز میکردم و شما همکاری میکردیچشمک

اینجا داشتی به خرگوشت خوراکی میدادی و بهش میگفتی آممممممممم(بخور)

الهی من فدای دختر نازم بشم که اینطوری کمک مامانش میکنه و خسته میشه.اینجا داشتی با من دیوار پاک میکردیزبان

اینم یه سری از خریدای عید بیتا خوشگلمبوس

بیمار خنده هاتم دخترممحبت

اینم یه دست دیگه

اینم یه سری دیگه از آخرین عکس های سال 92آرام

خرابکاری....رشته ی سوپو خالی کردی رو فرشخندونکمحبت

پسندها (1)

نظرات (4)

سپیده مامان پویان
17 اردیبهشت 93 13:37
سلام به بیتای بی همتا و مامان مهسا دل منو پویان جون براتون تنگ شده، کلوپ که دیگه نمیاید، اینجارم که خیلی وقته آپ نکردی. ایشاله هرجا که هستین سالم و شاد باشید
آذین
21 اردیبهشت 93 23:39
ای جونم جیگر خاله ماشالا چقدر نازنازی و خانوم شده! خدا حفظت کنه عزیزم!
ایستگاـہ تنهایے
30 خرداد 93 16:50
مهسا عزیزمـــــ ، دخترخاله عزیزمـــــ ، بهت تبریک میگمــــــ ♥♥♥ ایشالا که نی نی جدید هم صحیح و سلامت به دنیا بیاد ^_^ ♥♥♥
مامان حدیث
12 مهر 93 23:01
سلام دوست من منو یادته ............ ماشاا... چقدر خانوم شده...........این ناناز