بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

یه هوای گرم....

1392/3/5 21:00
نویسنده : مامان مهسا
874 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامانی امروز هوا خیلی گرم بود.میخواستیم بریم بیرون منم تابستونی لباس تنت کردم......برای اولین بار با یه لباس لختی رفتیم بیرون.من بجای تو کلی حال کردم دخترم....هموای بهاری بهت میخورد و خودتم ذوق کرده بودی.طبق معمول هم که هرکی از راه میرسید یه چیزی میگفت.چه نازه...چشاشو....چه سفیده....خلاصه که مامانی من روز به روز عاشق تر و وابسته تر میشم بهت.

اینم عکست با تیپی  که بیرون رفتیمقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرمر
7 خرداد 92 1:06
قربون خندت برم من اخه تو چرا انقد شیرینی


مرسی خاله مرمرجونم....
ریحان
7 خرداد 92 23:15
وای قربونه خنده هاش برم مننننننننن عروسک
خاله شهلا
9 خرداد 92 20:05
عزیزم چقدر ناز شدی! روزبه روز داری نازتر و قشنگ تر میشی!کاش پیشت بودم و بغلت می کردم ولی همین که عکسات رو می بینم کلی لذت می برم امیدوارم به زودی ببینمت دختر خوشگل


وای خاله شهلای مهربونم چقدر خوشحال شدم به وبلاگ بیتا سر زدی...سورپرایز شدم واقعا.دوست دارمممممممممممم
مامان شیوا
11 خرداد 92 12:28
ای جوووووووووووووونم بیتا خوشگله


شیوا جونم این بچه ها حسابی سزگرممون کردنااااااااا....
خاله شیوا بیتا خیلی دوست داره