بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

جوونه زدن اولین مروارید وروجکم

1392/5/2 22:26
نویسنده : مامان مهسا
824 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم دیروز یعنی 92/4/31 وقتی داشتیم با هم بازی میکردیم و شما میخندیدی یهو دیدم دندونت اندازه یه نقطه زده بیرون....انقدر ذوق کردم که به همه گفتم.وقتی مادری روز به روز نقطه ای از پیشرفت نی نی کوچولوشو میبینه خیلی لذت داره و واقعا من از اینکه روز به روز شاهد بزرگ شدن و پیشرفتت هستم خیلی ذوق دارمقلبرویش اولین مرواریدت مبارک نازدونه ی من

امروزم وقتی داشتم به لثه ات دست میزدم تیزی دندونتو کاملا حس کردم عزیزم....انشالله بعد ماه رمضون میخوام جشن دندونی برات بگیرم.ولی امروزم مامانجونی واست دندونی درستید و با هم خوردیم.دستش درد نکنه.وقتی بزرگ شدی قدرشونو خیلی بدون.خیلی برات زحمت میکشن.

الانم چند تا از عکسای خوشملت میذارم براتقلب

خوشملم اینجا داری ماست میخوری و همه جارو به هم زدی.بعدش مجبور شدیم بریم حمومنیشخند

ماست خوردن بیتا

اینجا طبق معمول داری با شکلاتا بازی میکنیقلب

شکلات بازی

اینم آب بازی که خیلی ام بهت چسبیدنیشخند

آب بازی

اینم سفره پاک کردن بیتانیشخند

سفره پاک کردن بیتا

اینم بیتا با میز پینگ پنگ دایی سعیدزبان

پینگ پنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان یسنا
12 مرداد 92 19:15
قربونت برم گل دختر خوشگل. عاشق چشم های قشنگتم.
مرواریدت مبارک عزیزدلم.


مرسی الهام جون از محبتت
˩Gнαʓα
12 مرداد 92 19:45
جوونه زدن اولین مروارید بیتا خانوم مبارک باشه این خانوم کوچولو عشق منه

مرسی غزل جونم پای ثابت وبلاگ بیتا