بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

8ماهگیت مبارک دخترممممممممممممم

1392/5/23 23:53
نویسنده : مامان مهسا
796 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر مامانی 8 ماهگیت مبارک باشه عزیزم.8 ماه از بهترین روزای زندیگی من و بابایی با وجود شما گذشت.خدایا شکرتتتتتتت

چقدر با تو بودن خوبه مامانی.هروقت بخاطر چیزی دلم میگیره وجودت بهم آرامش میده باعث میشه دوباره خنده رو لبم بیاد.عاشقتم دخترم....

خیلی شیرین و خوردنی شدی در حد المپیک....کلی کارای بامزه انجام میدی که ما با دیدنت ذوق میکنیم:

با اون دستای کوچولوت بیا بیا میکنی

بای بای میکنی

نای نای میکنی 

دس دسی میکنی

وقتی خجالت میکشی سرتو خم میکنی رو شونه ات

دالی بازی میکنی.با هم قائم میشیم پشت یه مانع بعد شما خودتو خم میکنی و با بابایی یا هرکسی که روبه روت باشه دالی میکنی و میخندی

هرکسی رو که ببنی لباس پوشیده و میخواد بره در در خودتو میندازی بغلش

الهی من قلبون خنده هات بشم...من و بابایی حاضریم هرکاری بکنبم تا شما همیشه بخندی

راستی این هفته تعطیلات تابستانی بابایی بود ولی متاسفانه ماشینمون خراب شد و نتونستیم جایی بریم.

به سفارش بابایی دایی سعید برات توپ خرید.توپای کوچولو 200 تا...واست استخر توپ درست کردیم.خیلی دوسش داری و وقتی میذاریمت تو استخر کلی ذوق میکنی و اواز میخونی و بازی میکنی

خیلی عاشقتم مامانی

نمیدونم چرا موفق نشدم عکساتو بذارمناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

˩Gнαʓα
26 مرداد 92 19:26
ای جونمممممممممممممممممممممم!چقد این بیتاخانم من جیگرررر شده!


مرسی عزیزممممممممممممممممممم
مامان حدیث
26 مرداد 92 23:34
گاه نمیدانم چه پیامی رابهانه کنم تاازحال آنکه یادم بااوست آگاه شوم…اینبارکه دلتنگی رابهانه کردم…فرداراچه کنم؟؟؟