بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

تاتی تاتی بیتا...

1392/6/5 19:10
نویسنده : مامان مهسا
879 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی ناز نازی من شما امروز از مبل گرفته بودی و ایستاده بودی که یهو دیدم همونطور که از مبل گرفتی تاتی تاتی میکنی

وای خدا انقدر ذوق کرده بودم که خدا میدونه.بابایی ام که اونجا بود کلی ذوق کرده بود و فقط قربون صدقه شما میرفت و شما خودتو لوس میکردی برای بابایینیشخندسرتو خم میکردی میذاشتی رو شونه ات و واسه بابایی لبخند میزدی

خدایا شکرت که مارو لایق این نعمت دونستی و ما روز به روز پیشرفت دردونه مونو میبینم.خدایا مخلصیم دربستقلب

بیتا جونم شما تا امروز کامل چهار دست و پا میری و از هرجایی که دم دستت باشه میگیری و سرپا میشی قربونت بشم من.خیای ام شیطون شدی و یه جا بند نمیشی.منم که فقط دنبال شما راه میافتم چون یکراست میری دنبال خطربابایی بهم میگه اگه همینطوری پیش بری اضافه وزنت کم میشهخندهمامانی انقدر بلا شدی که وقتی میخوابی حوصله مون سر میره.                                       خیلی عاشقتم مامانی.دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااا

 اینم چند تا عکس خوشمل و نازنازی

وقتی اومدم تو اتاقت دیدم این عروسک بیچاره هرچی مو داشت کندی و ریختی زمین و وقتی منو دیدی این شکلی شدینیشخند

هرجایی که گیرت بیاد ازش میگیری و بلند میشیومثل این...ماچ

 اینم بیتا با مایوهای خوشملش.متاسفانه دریا کنار نداشتیمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان یسنا
5 شهریور 92 19:18
مهسا جون دل ما رو آب کردی با این دخملی خوشگلت. قربونش برم با مایو چقدر خوردنی شده. دهنم آب افتاد
ماشالله خیلی نازه. این عکسهای قشنگش رو گذاشتی حتما براش اسفند دود کن.
برای بینا نازنین


مرسی عزیز دلمممممممممممممممم
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 20:47
عزززیزم بیتای نازم عاشقت شدم و لینکت کردم
اگه مایل بودید لینکمون کنید و بیشتر به هم سر بزنیم


سلام عزیزم....خوش اومدی به وبلاگ بیتا...

حتما الان لینکتون میکنم
ghazal
7 شهریور 92 21:10
نفس نمی کشـــد هــــــوا


قــــدم نمی زند زمیـــــــن


سکــــــوت میکنـــــد غزل


بـــــدون تـــــو یعنی همین
بیتا جونممم خیلی دل تنگتم خانومی


مرسی غزل مهربونم...
مامان حدیث
15 شهریور 92 17:29
من از تو گلبنی بهتر ندیدم ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
1 آبان 92 0:30
ای جونمممممممممم
ماشالا


مرسی عزیز دلم...........