بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

بافتنی های زمستونی بیتاجونم

1392/8/1 0:56
نویسنده : مامان مهسا
812 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوشگل من مامانجون برای زمستونت یه پیراهن خیلی خوشگل با تل بافته خیلی بهت میاد عزیزم.

یه شال و کلاهم بافته که خیلی خوشگله.واقعا دستش درد نکنه....بیا از همین جا بهش بگیم که خیلی

خیلی دوسش داریمقلب

اینم عکس بیتاجونم با پیراهن و شال کلاه و چند تا عکس دیگهماچ

این از پیراهن خوشملتلبخند

.اینم از شال و کلاه خوشملتزبان

حالا به من بگو آخه این چه مدل لالا کردنه؟اینجا خونه مامانجونینا بودیم

اینم از خرابکاری بیتاقلبحسابی مشغول بودی مامانی

بعدشم که صدات کردم اینطوری نگام کردیزبانفدای سرت عزیزم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله شهلا
2 آبان 92 23:18
عزیزم عاشق خودت و ژستاتم مثل گل همیشه بهاری
مامان سپینود
4 آبان 92 11:37
عزیزدل خاله مبارکت باشه ایشالا با شادی بپوشیشون گلم
مریم
6 آبان 92 10:18
سلام چه دختر گلی لطفا طرز بافت ها رو توی وبتون بذارین مرسی
سانیا
7 آبان 92 8:58
سلامممممممممممم وای قربونششششش بشم...چ پیراهنی بافته واسش...خیلی خوشکله ی ماچ گنده واسه بیتا
مامان مهسا
پاسخ
مرسی سانیاجونمممممممم
ریحان
15 آبان 92 14:06
ماهه خاله چطوره؟؟ دلم کلی واسه این خانم خوشگله تنگیده بود..بوسسسسس
مامان مهسا
پاسخ
ریحانه جونم دلم خیلی برات تنگ شده بود.معلوم هست کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان حدیث
16 آبان 92 10:28
چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی...! به تلنگری می شکند...! به لحنی می سوزد...! برای دلی می میرد...! به نگاهی جان می گیرد..! و به یادی می تپد...!
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم