بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

همایش شیرخوارگان

1392/8/17 0:34
نویسنده : مامان مهسا
906 بازدید
اشتراک گذاری

عکس هایی زیبا از مینیاتورهای عاشورایی

دختر خوشگلم همیشه وقتی ایام محرم همایش شیرخوارگانو میدیم آرزو میکردم کاش منم میتونستم بچه مو ببرم برای عزاذاری.خیلی حسرت میخوردم وقتی نمیتونستم.اما امسال خدا بزرگترین نعمتشو در اختیارم گذاشته بود تا منم بتونم قدمی برای عزاداری بردارم و حسرت چند ساله مو خالی کنم.امسال منم تونستم گوشه ای از غم رباب مادر حضرت علی اصغرو درک کنم.امسال قسمتم شد تا منم از شهدای کربلا بخوام تا شمارو خوب تربیت کنم.صاف و ساده مثل الان بی ریا....      ازشون خواستم تا زیر سایه خدای مهربون و خودشون شما رو همیشه برای من و بابایی حفظ کنن.        خدایا خیلی خیلی ازت ممنونم که منو با بهترین حس دنیا آشنا کردی.ازشون خواستم کمکم کنن تا شمارو باخدا پرورش بدم  دختر مهربون من همیشه با خدا باش که هرچه داریم از لطف خودشهقلب

 

شما هم که اونجا کلی نی نی دیده بودی خیلی ذوق میکردی و همش میخندیدی.بیچاره یه نی نی کوچولو هم که لالا کرده بود زدی تو سرشنیشخند

این از عکست در مصلی(همایش شیرخوارگان)

اینم عکست با طوقی که من برای اومدنت بهش نذر کرده بودم.خیلی بزرک و زیباست ولی چون بارون میبارید چراغشو خاموش کرده بودن.قول میدم یه عکسم وقتی کامل روشن بود بگیرم ازت.من هروقت این طوقو نگاه میکنم بی اختیار گریه ام میگیره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی آنا
21 آبان 92 5:24
چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه.ماشااله چقدراین لباس ها بهش میاد.انشااله علی اصغر پشت وپناهش باشه
مامان مهسا
پاسخ
مامی انا جونم خیلی ممنون که به ما سر زدین.
الهام مامان یسنا
26 آبان 92 17:17
ماشالله دخملی خوشگل چقدر کلاه و کاپشنش بهش میاد دست مامان بزرگش درد نکنه. با تیپ محرمی هم دیگه خوردنی شده مهسا جون حسابی دخملی شیرین رو بوس کن از طرف من.
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممممممم
مامان دیانا
27 آبان 92 23:49
دختر قشنگ بیتا جونم انشاالله زیر سایه امام حسین مثل اسمت بیتا و تک باشی.یه دختر نمونه
ریحان
28 آبان 92 11:12
سلام..... ماشالله به دخملی...ایشالله 6ماهه اباعبدالله دستاشو بگیره...نازه خاله