بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

سه ماهگیت مبارک عزیزم

1391/12/24 10:11
نویسنده : مامان مهسا
485 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم 3 ماه از با هم بودنمون گذشت و چه خوبه این تجربه شیرین.چه قدر از داشتن تو خوشحالم و همیشه خدارو شاکرم.همه دردسرای بچه داری رو به جون میخرم تا لبخند شیرین تورو تماشا کنم.

مامانی خیلی شیرین و خوردنی شدیقلببا خنده هات دل همه رو بردی.با صدا میخندی و خودت سرتو بلند میکنی تا از زمین بلندت کنیم.دستاتو مشت میکنی و تا جایی که امکان داره میبری تو دهنت و خیلی شیرین میخوری.وقتی شیر میخوری با گوش و موهات بازی میکنی.وسط شیر خوردن سرتو میچرخونی و اطرافو نگاه میکنی یا زل میزنی به چشمای من تا باهات حرف بزنم.وقتی حرف میزنم کلی میخندی و دوباره شیر میخوری.باهم خیلی بازی میکنیم و من از اینکه وقتمو با تو میگذرونم خیلی خوشحالم.

راستی دیروز که سه ماهت تموم شد با بابایی رفتیم تا گوشاتو سوراخ کنیم.

بابایی که رنگش پریده بود و منم تمام بدنم یخ کرده بود.بمیرم که چه گریه ای کردی مامانی.دلم ریش ریش شد.خیلی گریه کردی و منم تورو داده بودم بغل بابایی و گوشامو گرفته بودم تا صدای گریه تورو نشنوم و خودم گریه کردم. بابایی اگه خجالت نمیکشید میخواست گریه کنه.چشاش پر شده بود.....

عیبی نداره مامانی عوضش خوشگل و خانوم میشی و یه دختر نازنازیقلب

مامانی مرسی از اومدنت,مرسی از بودنت.مامانی و بابایی خیلی عاشقتن

اینم یه عکس ناز نازی از بیتامقلب

َ



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)