بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

گریه ی پرنسس برای خرگوشش

1392/12/4 22:27
نویسنده : مامان مهسا
963 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل  و نانازی من امروز وقتی داشتم اتاقتو تمیز میکردم  خرگوش پشمالوتو انداختم ماشین لباسشویی تا تمیز شه.آخه خیلی کثیفش کرده بودی.دخترم شما که دیدی من خرگوشتو انداختم ماشین نشستی جلوی لباسشویی و های های گریه کردی.مگه ساکت میشدیتعجبهرکاری میکردم از جلوی لباسشویی تکون نمیخوردی.فقط ماشینو نشون میدادی و گریه میکردی.منم از فرصت استفاده کردم و ازت عکس گرفتم ولی انقدر تکون میخوردی که همه عکسات تار شد ولی همون عکس تارو واسه یادگاری میزارم برات....

یه کار بامزه هم که امروز انجام دادی جوراب خودتو میپوشوندی به مامان جون(مامان مامانی)اینجاست که دلم میخواد بخورمتقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مینا
7 اردیبهشت 93 12:51
هزار ماشالا ... خدا حفظ اش کنه... جمعه تولد دخترم بود.. عکس هاش رو گذاشتم خوشحال میشم به وبلاگش سر بزنی و یه رد پایی از خودت بگذاری
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 13:40
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین