بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

بیتا آبجی دار شددددددد

1393/10/22 23:00
نویسنده : مامان مهسا
788 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم امروز 27/مرداد/93 صبح ساعت 11 من و شما و بابایی با همدیگه رفتیم سنوگرافی.قرار بود امروز جنسیت نی نی کوچولو معلوم بشه و ما ذوق داشتیم.برای من و بابایی اصلا جنسیتش مهم نبود و فقط سالم بودنش برامون مهم بود.فقط ذوق داشتیم بدونیم برای بیتاجونمون آبجی قراره بیاد یا داداشیزبان

خداروشکر که همه چی روبراه بود و نی نی ما صحیح و سالم بود و جنسیتشم دخترررررررمحبتقراره خدای مهربون یه آبجی مثل خود بیتا براش بفرسته تا بشه مونس و همدمش.حسی که من خودم بخاطر نداشتن آبجی همیشه حسرتشو میخورمغمگینخدایا شکرت که این هدیه های آسمونی رو برای من و شوهرم لایق دونستی.خداجون عاشقتمممممم

از حالا میتونم بگم دخترامتنظرنفسم به نفستون بندهبوسمحبت

خدایا هزار مرتبه شکرتآرام

پسندها (1)

نظرات (0)