بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

حال و هوای عید

1391/12/27 18:28
نویسنده : مامان مهسا
424 بازدید
اشتراک گذاری

بیتای عزیزم چه خوبه که عید امسال سه نفری سر سر سفره هفت سین میشینم و تو هم کنارمون هستی.من و باباییت روزی هزار بار بخاطر داشتن تو خدارو شکر میکنیم.بخاطر نعمت بزرگی که بهمون داده.عید امسال بهترین عید نوروز ماست.من و باباییت بهترین عیدی رو از خدای مهربونم گرفتیم......

برای اومدنت انتظار کشیدیم و امیدواریم خدای مهربونم لیاقت داشتن و نگهداری از تورو فرشته کوچولوی ناز نازی رو بهمون بده.امیدوارم سال 92 به برکت قدمهای کوچولوی تو پر برکت باشه و همه چیز خوب باشه.امیدوارم تو و بابایی و خانواده هامون همیشه سالم باشید......قلب

امسال به وجود مبارک تو میخوام یه سفره هفت سین خوشگل درست کنم تا من و تو و بابایی کنارش بشینیم و برای سلامتی همدیگه دعا کنیم.دوست دارم وروجک مامانیقلب


اینم یه عکس نازنازی که امروز ازت گرفتمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)