بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

عزیزکم عیدت مبارک!

1392/1/2 15:55
نویسنده : مامان مهسا
443 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازنین من اولین عیدت مبارک باشه عزیزم.................

دختر نازنین من اولین عیدت مبارک باشه عزیزم.چه خوب که سال جدید رو با حضور شما شروع کردیم.من و بابایی خیلی خوشحال بودیم که سه نفری پای سفره هفت سین نشسته بودیم. ذوق میکردیم.موقع تحویل سال نو من و باباییت هر دو بخاطر حضور تو و هدیه ی با ارزشی که خدا  بهمون داده بود گریه کردیم و خدارو شکر گفتیم که امسال فرشته کوچولی نازی مثل بیتارو داریم.از حس و حال موقع تحویل سال هرچی بگم کم گفتم که به قول معروف شنیدن کی بود مانند دیدن......

وروجک من موقع تحویل سال خیلی آروم نشسته بودی پیش ما و چه ناز شده بودی با لباسای جیگولیت.موقع تحویل سال من و بابایی برای سلامتی تو خیلی دعا کردیم و از خدا خواستیم تا دختر کوچولوی ناز مارو زیر سایه ی خودش حفظ کنه.

موقع تحویل سال از خودمون فیلم گرفتیم و بعد از تحویل سال هم کلی عکس سه نفری انداختیم و خیلی با حضور تو شاد بودیم.

بعد از اینکه عکسامونو گرفتیم رفتیم تا عید دیدنی هامونو از خونه بزرگترا شروع کنیم.اول رفتیم خونه حاج بابا اینا که نزدیکتر بود.وقتی مارو دیدن سریع شمارو بغل گرفتن و همه اومدن سمت تو.من و باباییت هم که بوق هستیمنیشخندبعد از اینکه دلشون از شما سیر شد اومدن سمت ما و روبوسی عید دیدنی.......خلاصه شما هم که عیدیارو به جیب زدی و وضع مالیت خوب شد.بعدش رفتیم خونه باباجون و مامانجون(مامان و بابای بابایییت)طبق معمول اونجا هم همه اومدن سمت تو من و بابایی فراموش شدیمنیشخندچه میشه کرد.یکی یه یدونه ای دیگهقلب

عمه ملیحه ات که از وقت تولد تا الان تورو ندیده بود خیلی ذوق داشت و همش بغلت میکرد.انقدر که دوست داره.یعنی کل فامیل عاشق تو شدن.انقدر که این روزا تو شیرین شدی.یه خنده هایی میکنی که دل سنگم آب میکنی چه برسه به ما....عزیزم باعث شدی تا سال جدیدمون با امید تازه ای شروع بشه.به عشق تو......

 

عید دو سال پیش داداشی تو پرواز کرد پیش خداو عید امسال فرشته کوچولوی شیرینی مثل تورو داریم.خدایا شکرتتتتتتتتتتت

بیتای عزیزم مرسی که هستی مرسی بخاطر امید تازه ای که به من و بابایی دادی.برامون بمون و بدون که من و بابایی عاشقانه دوست داریمقلب

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)