بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

نشستن بیتا در روروک

1392/1/12 23:37
نویسنده : مامان مهسا
506 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهار من امروز برای اولین بار روی روروک گذاشتمت.......چقدر بامزه نگاه میکردی و قشنگ معلوم بود که ذوق داری عزیزم.از این تجربه تعجب کرده بودی.وای خدای من........فکر اینکه با این روروک چه شیطنت هایی میخوای بکنی منو ذوق زده میکنهقلبخدای مهربونم بخاطر این هدیه ی با ارزش هزاران هزاران بار شکرت میکنم و از اینکه این حس خوب مادری رو بهم عطا کردی همیشه شکر گذارت هستم و امیدوارم تمام منتظران این حسو تجربه کنن انشالله........


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحان
16 فروردین 92 18:27
خاله جون روروک رفتنت مبارککککککککککک..

ایشالله به زودی راه بری


مرسی خاله جونم..........ایشالله خدای مهربون به زودی یه نی نی مثل من بذاره تو دلت تا با من دوست بشه