بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

واکسن 4 ماهگی بیتا

1392/1/24 22:37
نویسنده : مامان مهسا
514 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز برای زدن واکسنت با بابایی رفتیم بهداشت......هم من هم بابایی خیلی دلهره داشتیم. وقتی میخواستن واکسنتو بزنن بابایی سرتو گرم کرده بود و داشتی با بابایی میخندیدی که یهوخانوم پرستار واکسنتو زد.....خنده ی قشنگت تبدیل شد به گریه ولی خداروشکر بابایی زود سرتو گرم کرد و دوباره خندیدی عزیزم.تا عصر حالت خوب بود ولی بعدش تب میکردی و یه مدت کوتاه تبت پایین میومد و دوباره میرفت بالا.خیلی روز بدی بود.فرشته کوچولوی من همش بیحال بود و نمیخندید.الانم که دارم مینویسم به زور استامینوفن کنارم خوابیدی عزیزم.

کنترل امروز بیتا

قد:63

وزن:6300

دور سر:40


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ثنا
8 اردیبهشت 92 16:21
اي جانم.ميگن قبل واكسن 10قطره استامينوفن بدي بچه تب نميكنه و يا بعد واكسن هر چهار ساعت استامينوفن بدي اصلا تب نميكنه البته من روش دوم انجام دادم ثنا اصلا تب نكرد


مامان ثنا منم قبلش قطره دادم و بعدشم مرتب هر 4 ساعت ولی بازم تب کرد عشق من
مامان ثنا
11 اردیبهشت 92 15:33
روزت مبارك ماماني


عزیزمروزز شماهم مبارک باشه.شرمنده چند روزیسرم شلوغ بود نمیتونستم سر بزنم وبلاگ دخملی