بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

4 ماهگیت مبارک

1392/2/8 14:37
نویسنده : مامان مهسا
558 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم 4 ماهگیت مبارک باشه...

دختر نازنینم 4 ماهگیت مبارک باشه...4ماه از با هم بودنمون گذشت.من و شما و بابایی...

چه خوب که کنارمون هستی و با وجودت خوشبختی مارو کامل کردی.هر قدر خدای مهربونو شکر

کنم بازم کمه چون فرشته مهربون و سالمی مثل بیتا بهمون داده.از اینکه 4 ماه پیش چنین روزی

منو با حس خوب مادری آشنا کردی قد دنیا ازت ممنونم.چه حس شیرینی....

این روزها خنده هات بیشتر شده وحتی چند بار قهقهه زدی منم از ته دل خندیدم.خیلی دوست

داری باهات حرف بزنیم و انقدر از خودت صدا در میاری تا یکی بیاد و باهات حرف بزنه.وقتی جلوی

اینه میگیرمت با خودت کلی حرف میزنی ومیخندی.خیلی شیرین شدی و حسابی دل همه رو

بردی....خوب دلبری میکنی فدات بشم مامانیقلب

اینم اولین عکس 4 ماهگیت

اولین عکس 4 ماهگی

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

new mami (سپيده)
24 فروردین 92 23:11
ماشالله بیتا خانم
مهسا جون انشالله عروسش کنی عزیزم


مرسی دوست مهربون من
ریحان
27 فروردین 92 12:40
هـــــــــــزارمااشالله به این گل دختر

چشم نخوری ایشاالله..[



دوست دارم خاله

مرسی خاله ریحانه جونم که انقدر لطف داری به ما.......
new mami (سپيده)
1 اردیبهشت 92 20:22
مهسایی نبردیش آتلیه؟ کی میخوای ببری؟


سپیده هروقت باباش تنبلیشو بذاره کنار حتما میریم
آرزو
3 اردیبهشت 92 2:15
سلام مهسا جون دخترت خیلی نازه هم شبیه خودته هم شبیه باباش چقدرم خوردنیه خدا برات حفظش کنه وااااای خوبه که آدم یه خانواده تشکیل میده شوهر من که خیلی خیلی خوشحاله خودمم همین طور فقط یه کم گیجم از طرف من دختر نازت ببوس


مرسی عزیزم....1 روز باقی مونده تا حس قشنگ مادر شدنو ببینی عزیزم.خیلی خوبه.....
غزل
9 اردیبهشت 92 22:12
وای عزیزمممممم چقدر این بیتا خانم خوشگل و ناز شده فداش بشم[لبخند دلم براش یه ذره شده از همین جا می بوسمش


مرسی عزیزدلم.......خوشگلم