بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

این روز های دلبرکم

1392/3/11 23:08
نویسنده : مامان مهسا
829 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک شیرین مامانی این روزا خیلی شیرین شدیقلبدوست دارم درسته قورتت بدم.کارای بامزه انجام میدی.حسابی خوردنی شدی....این روزا به حد قابل توجهی حس کنجکاویت گل کرده به قول خودمون فضولیزبانحدود یک هفته اس که پاهاتو کشف کردی و در تلاش بودی تا بگیریشون که بالاخره 3 روزه موفق شدی پاهاتو بگیری.تبریک میگمنیشخندوقتی به آواز خوندن میافتی دیگه کسی جلودارت نیست و حسابی واسه دل خودت میخونیماچانقدر ناز میشی وقتی لباتو جمع میکنی.

به وجودت افتخار میکنم بیتا.من خیلی خیلی عاشقتم.واسه بزرگ شدن عجله نکن.اجازه بده از لحظه لحظه با تو بودن استفاده کنم.هر روزی که تموم میشه و به شب میرسیم با خودم میگم یعنی امروز تونستم واسه بیتا مامان خوبی باشم؟کم نذاشتم واسش؟هر شب ابن فکرو دارم که این روز ها دیگه برنمیگرده.یعنی تونستم ازشون نهایت استفاده رو ببرم؟نمیدونم...

خیلی خوب اسمتو میشناسی هرکی صدات کنه سریع برمیگردی سمتش.مامانجونم (مامان مامانی)خیلی دوست داری و حسابی باهاش اخت گرفتی.امروز  داشتی شیر میخوردی مامانجون اومد پیشت.وقتی دیدیش کلی ذوق کردی و خندیدی.مامانجون که اومد بره لباتو جمع کردی گریه کردی وقتی برگشت خندیدیلبخند

عزیزم بدون که برای من بهترینی و این حس خوبو با هیچ چیز دنیا عوض نمیکنمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحان
12 خرداد 92 13:42
وای مهساچقدرحس مادرشدن شیرینه...
چقدردلم میخوادمنم این حس وتجربه کنم..
برام دعاکن


ریحانه جونم به امید خدا زود زود مامان میشی عزیزم.از بیتا میخوام با دستای کوچولوش دعات کنه و از خدا بخواد یه نی نی گوگولی مثل خودش بیاد تو دل خاله مهربونش.توکلت به خدا باشه