بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

شروع غذای کمکی

1392/3/15 23:48
نویسنده : مامان مهسا
923 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازنازی اول از اینجا شروع میکنم که امروز با بابایی بردیمت حموم.زبانخیلی خوش گذشت بهمون. کلی آب بازی کردیم باهات.وروجک خانومی ام که کلی ذوق کرده بود و فقط میخندید.کلی آواز خوندی واسه خودت و با آب بازی کردی.بهت یاد دادیم دستاتو میزدی تو آب و بعدش ذوق میکردی.الهی مامانی فدات شه که انقدر خوردنی شدی عزیزکم.قلببابایی ام کلی عکس ازت انداخت که خیلی ناز شدی.من و تو بابایی رو کلی خیسش کردیم شده بود مثل موش آب کشیدهنیشخندآخرشم مجبور شد بره حمومچشمکبعد از اینکه کلی بازی کردی خسته شدی و شروع کردی به نق نق کردن.آوردمت بیرون لباس نپوشونده لالا کردیخیال باطلبعد که از خواب بیدار شدی رفتیم خونه مامانجونینا(مامان مامانی) و تصمیم گرفتیم حالا که  1 هفته مونده تا 6 ماهت تموم بشه غذاتو شروع کنیم.آخه بغل ما که میشستی سر میز غذا فقط قاشقای مارو نگاه میکردی و منتظر بودی تا به توام بدیم.الهی من فدات بشمقلبغذا به زور از گلومون پایین میرفت.تا اینکه امروز مامانجون فرنی درستید برات با آرد گندم و دادیم خوردی.بمیرم که چه با ولع میخوردی مامانی.دلم ریش ریش شد.یه قاشق میخوردی تا اومدن قاشق بعدی جیغ میزدی نیشخندهول هولکی میخوردی.ایشالله از امروز کم کم غذاتو میخوری دیگه ماهم راحت غذا میخوریم.بدون عذاب وجدان.نیشخند

اینم از عکسای ناز نازیتقلب

این از عکسای حمومت

اردک خانوم از دست من فرار میکنینیشخند

حالا با هم بازی میکنیمنیشخند

اینم خسته و کوفته بعد حمام.مامانمینا کلی منو خسته کردنمنتظر

اینم غذا خوردن بامزه بیتا جونمقلب

زود باشید قاشق بعدی رو بدید دیگهنگران

به به چه خوشمزه اسابرو

این عکسارو دیزور تو حیاط باباجونینا(بابای بابایی)ازت گرفتیم.این لباسو مامانجون(مامان بابایی)سال قبل که شما تو دلم بودی و هنوز جنسیتتو نمیدونستیم از کربلا آورد برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ghazal
17 خرداد 92 20:28
وای که چقد این بیتا خانم خوشگل شده تو حموم قربونش برم روزبه روز داره تو دل بروتر میشه عزیز دلم مهسا جان دخترکت هر روز داره بیشتر تو دل برو میشه از طرف من یه ماچ گنده بکن این ناناز خانوم رو...


مرسی دخترخاله ی مهربون من........
مرمر
29 خرداد 92 11:35
همین الان پاشو برای این عروسک اسپند دود کن بخدا خوردنیه