بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

مریض شدی مامانی

1392/4/1 16:14
نویسنده : مامان مهسا
963 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهار من آخه چرا مریض شدی؟گریهاز دوشنبه(92/3/27)سرما خوردی و من خیلی ناراحت بودم. من بابایی همش دعا میکردیم و میگفتیم کاش مریضیت بیاد به جون من و بابایی.آخه ما اصلا تحمل بیحالی تورو نداریم.این روزا همش گریه میکنی و تو خواب ناله میکنی.فدات شم حتما بدن درد داری دیگه.مامانی خیلی زود خوب شو و قول بده دیگه مریض نشی.من و بابایی ام با بیحالی تو بیحال شدیم.خصوصا بابایی که خیلی ناراحته عزیزم.آخه این اولین باریه که مریض شدی و خداروشکر تا الان مریض نشده بودی.الی مامان بمیره برات.......

مامانی قول بده زود زود خوب شیخنثیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرمر
7 تیر 92 12:59
خوشگل خاله بلا دورباشه مامانی یه سر بیا پیش ما
شقایق
9 تیر 92 14:53
الهی فدات شم چرا عزیزم ؟ وااااای که واقعا سخته چند روز پیش آوینا ما هم حال نداشت من حاضر بودم بمیرم ولی آوینا خوب بشه الهی هیچ جوجه ای مریض نشه الهییییی امین