بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

7 ماهگیت مبارک عشق من....

1392/4/23 16:17
نویسنده : مامان مهسا
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

7 ماهگیت مبارک نازدونه ی منقلباین ماهم پشت سر گذاشتیم و خداروشکر وارد ماه هشتم زندگیت شدیمخیال باطلخیلی خوشحالم که هستی و شیرینی زندگی من و بابایی رو صد چندان کردیقلب برای کنترل رفتیم پیش دکترت و بهداشت وزنت 7.250 و قدت 66 سانت بود.خداروشکر داری بهتر میشی.همش نگران قدتمکه به من نره و مثل باباییت قد بلند  بشینیشخند راستی همزمان با پایان 7 ماهگیت توی مسابقه نی نی های شکمو شرکتت دادم و عکستو فرستادم برای مسابقه.برای من نتیجه مهم نیست فقط دوست داشتم تو مسابقه شرکت کنی.عکستم تو وبلاگت گذاشتم.اعلام نتیجه هم عید فطرهچشمک

دیگه جونم بگه برات.....آهاننیشخندتو اولین ماه رمضان زندگیتم داری پشت سر میذاری.پارسال اینموقع تو دلم بودیخیال باطلیادش بخیر دلم برای دوران بارداریم تنگ شد.خداروشکر که الان صحیح و سالم بغلمیقلب

خب دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

خب از شیرین کاریات بگم که چقدر خوردنی شدی مامانیابلهدلم میخواد درسته قورتت بدمنیشخند

داری سعی میکنی چهار دست و پا بری.تلاشت قابل تقدیرهتشویقدیگه کامل روی چهار دست و پات وایمیستی و تلاش میکنی بری جلو.پاهاتو کامل یاد گرفتی و میبری جلو ولی دستاتو هنوز یاد نگرفتی ببری جلو.عجله نکن یاد میگیری.دیگه وقتی میشینی خودتو کنترل میکنی.بهت بیا بیا یاد دادم.وقتی کسیو میخوای با دستات بهش بیا بیا میکنی.خیلی خوردنی میشی عشق من.قلب

ودیگه.........قراره 5 مرداد من و شما و بابایی با مامان و بابای بابایی بریم مشهد.من چند سالی هست که نرفتم و الان برای اولین بار با وروجکم میریم مشهد.قلبخداروشکر...امیدوارم خوش بگذره بهمون شما هم اذیت نشی.

الان که من دارم برات مینویسیم روی زمین داری با سبد اسباب بازیتو پلنگ صورتیت بازی میکنیزبان

خب دیگه فکر کنم چیزی نمونده باشه؟سوال

خیلی دوست دارم مامانی.....بودن تو بابایی بهترین لطف خداوند به منه.خدایا مرسییییییییییییییییماچ

حالا چند تا از عکسای 6 ماهگیتو برات میذارم

اینجا روی زمین داشتی بازی میکردی و تازه یاد گرفته بودی چهار دست و پا بری.یه لحظه اومدم دیدم رفتی زیر تختنیشخند

اینجا از لوستر اتاق دایی سینا آویزون شدی که خیلی ام دوسش داری

اینجا بیتا مصری میشودنیشخند

این عکستو خیلی میدوستمقلب

اینجا داری به دندونای نداشته ات مسکواک میزنیقلب

 اینم شیطنت بیتاقلب

اینم پلنگ صورتی و بیتازبان

بیتا سلطان میشودنیشخند

ببین چه نانازی مامانیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیسل
26 تیر 92 16:36
عزیزم 7ماهگیت مبارک ایشالله 70سالگیت خشگل مامانی اگه خواستین به ماهم سری بزنین خوشحال میشیم
ghazal
26 تیر 92 16:50
عزززززززززززززززززززززززززززیززززززززززززززم
ریحان
30 تیر 92 1:29
7ماهگیت مبارک گل دختر....ایشالله 1000 ساله بشی