بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

سالگرد ازدواج مامانی و بابایی

1392/4/26 23:27
نویسنده : مامان مهسا
890 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک من امروز سالگرد ازدواج من و باباییه.5 سال از باهم بودنمون گذشت و ما خوشحالیم از اینکه ششمین سال زندگیمونو با حضور دختر کوچولوی نازی مثل شما شروع کردیمقلب....شما نشونه ی عشق من و بابایی هستی.بخاطر وجود شما و بابایی خدارو هزار مرتبه شکر میکنم.از اینکه شماهارو دارم خیلی خیلی خوشحالم و احساس غرور میکنم.مرد مهربونی مثل بابایی و دخمل نازی مثل شما....قلبامروز بابایی از صبح  کنارمون بود تا خود شب و کلی خوش گذروندیم و تو شیرینی این عشقو بیشتر کرده بودی.

خدایا شکرت ازاینکه این فرشته کوچولورو بهمون دادی و تا تداوم و ثبات عشقمون بیشتر و بیشتر بشه.

بخاطر همه ی داده ها و نداده هات شکرت میکنم خدای مهربونمقلب

عزیزم، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد . آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم …قلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

˩Gнαʓα
12 مرداد 92 19:43
سالگرد ازدواجتون مبارررررررررررررک