بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

عید سعید فطر

1392/5/18 1:49
نویسنده : مامان مهسا
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم بهترینم عید فطر مبارکت باشه

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پارسال اینموقع تو دلم بودی.یادش بخیر...دلم برای اون تکونای بامزه ات تنگ شده.خداروشکر که الان صحیح و سالم بغلمی و عشقم شدی نفسم شدی دنیام شدیقلب

از اینکه عید فطر امسال کنارمونی خدارو هزار بار شکر میکنمقلب

این روزا خیلی شیطون و دلربا شدی.کامل چهار دست و پا میری و منم که همش دنبال شما میام.جون همش میری دنبال خطر.کلی اسباب بازی میریزم جلوت ولی به هیچکدوم اهمیت نمیدی و میری دنبال هرچی سیم و کنترل و لب تاپ و میز پذیرایی و خلاصه هر چیزی که خطر داشته باشه.راستی دومین مرواریدتم جوونه زده و داره درمیاد.با همون یه دندونتم که دیده میشه وقتی میخندی انقدر بامزه میشی. با این خنده ها و شیرین کاریات همه رو عاشق خودت کردی.وقتی ببینی کسی بهت توجه نمیکنه الکی سرفه میکنی تا نظرمونو به خودت جلب کنی.منم که عاشق این الکی سرفه کردنتم.                          از بابایی بگم برات که عاشقته.تحمل یک لحظه ناراحتی شمارو ندا.منم که حساسنیشخندتا میبینه از یه چیزی ناراحتی همه کار میکنه تا خوشحالت کنه.خودمونیم ولی یه وقتا حسودیم میشه هاچشمک البته من از خدامه که رابطه شما و بابایی خیلی خوب باشه.منکه عاشق هردوتونمقلب                                    دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه تا برات بگم.فعلا برم لالا کنم که صبح باید بیدار شیم و بریم عید دیدنی خونه بزرگترا.

مامانی خیلی خیلی دوست دارم و عاشقتم

  ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ghazal
18 مرداد 92 1:59
عید سعید فطر مبارررررک


غزل جونم عید فطر شما هم مبارک باشه عزیزم
ريحان
22 مرداد 92 13:55
وايييييييييي دلم كلي واست تنگ شده بود گلم......بوس واسه بيتاممممممم


ریحانه جونم خیلی خوشحالم که دوباره اومدی پیشمون.ما هم دلمون تنگ شده بود برات خیلی