بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

انتخاب اسم بیتا

1391/12/17 23:47
نویسنده : مامان مهسا
2,371 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک من شما تاروزی که به دنیا بیای اسم نداشتینیشخند

وروجک من شما تاروزی که به دنیا بیای اسم نداشتینیشخند

من و بابایی واسه انتخاب اسمت خیلی سختگیر بودیم.آخه میخواستیم یه اسمی باشه که هم معنی خوبی داشته باشه هم اینکه وقتی انشالله شما بزرگ شدی از اسمت راضی باشی.انصافا وظیفه سختی داشتیم مامانی.هر روز یه اسمی انتخاب میکردیم بعد میگفتیم نه این بده.ناراحتمنم خیلی ناراحت بودم و میگفتم آخه چرا دخمل ما اسم نداره؟

تا روزی که شما بدنیااومدیخیال باطلچه روز شیرینی بود عزیزکم.وقتی ملاقات تموم شد و بابایی میخواست بره بهش گفتم دخملمون اسم نداره ها.....من تا کی دخملی صدا کنم این جیگرو؟برو واسه دخملم یه اسم خوب انتخاب کن سپردم به خودت. بابایی ام گفت چشم.من امشب واسش یه اسمی انتخاب میکنم که بهش بیاد.فردا صبح که مخن و شما میخواستیم مرخص بشیم از زبون شما به بابایی اس ام اس دادم و گفتم بابایی پس کی میای پیش من؟من و مامانی داریم مرخص میشیم؟؟؟؟؟؟؟بابایی ام جواب داد بیتای من الان میام پیشتونقلب

اینطوری بود که اسم شما بیتا شدنیشخندبابایی گفت دخمل من یدونه و تکه اگه موافق باشی اسمشو بذاریم بیتا؟منم گفتم چرا که نه.خیلی ام خوبه.

آخه دخملکم تو بیمارستان همه پرستارا و همراهان بقیه بیمارا هم میومدن دیدن تو میگفتن چه دخمل نازی!مثل فندق میمونهماچ

عزیزم انشالله وقتی که بزرگ و خانوم شدی از اسمت راضی باشی.

بدون که بودنت کنار من و بابایی خیلی آرامش دهنده است همه غم و غصه هارو از یادمون میبره.دوست دارم مامانیقلب



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرپرواز
18 اسفند 91 18:21
سلاممممممممممم دوست خوبم.
وبلاگ زیباو قشنگی دارید.امیدوارم سایه تون همیشه روی سر فرزند زیباتون باشه.
وب من در مورد شیوه ی تربیت دینی فرزندانه خوشحال میشم سری بزنید ونظر بدید و اگه دوست داشتید لینگم کنید.
یاعلی(علیه السلام) http://pareparwaz.niniweblog.com/



مرسی عزیزم.نظر لطف شماست....حتما سر میزنم و لینکتون میکنم
بیتا
15 فروردین 92 12:45
اسمت خیلی قشنگه مطمئنم بزرگ شدی مثل خودم به اسمت افتخار می کنی


مرسی عزیزم که ما سر زدی...امروز مطمین شدم وقتی بیتا خانوم شد از اسمش راضی میشه
بیتا.س
2 اردیبهشت 93 22:30
آآآآآآخه ههههههه ای چقدر این وبلاگ نااااااااززه من آرزو میکنم بیتا خانم همیشه شاد وسلامت کنار خانواده ی عزیزش باشه همینطور آرزو میکنم در ایینده از نظر تحصیلی موفق باشه . "بی تا" یک اسم ایرانی اصیل هست به معنیه بی همتا ، یعنی بدون تو نمیشه