بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

پاییز از راه رسید...

1392/7/1 16:43
نویسنده : مامان مهسا
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روزه پاییزه دختر خوشگلم....یه جورایی دلم گرفته.یاد روزای خوب بارداریم افتادم.دلتنگ تکون خوردنای ناز شما شدم.یادش بخیر پارسال که توی دلم بودی لحظه شماری میکردم تا مهر برسه.فکر میکردم اگه پاییز شروع شه زمان زودتر میگذره و من زودتر بغل میگیرمت...ولی غافل از اینکه  پلک میزنیم و زمان میگذره.انگار همین دیروز بود که اولین بوسه تکرار نشدنی رو به پیشونیت زدم.9 ماه و 10 روز گذشت...همیشه با خودم میگم باید قدر تمام لحظه های بودن با بیتاجونم و بابایی و خوانواده ام رو بدونم ازشون تمام استفاذه رو ببرم....امیدوارم خدای مهربونم کمکم کنه تا روزی پشیمون نشم.

اخرین ماه پاییزم که تولد 1 سالگی جوجه منهماچ                                                                                                                                                                                                 اینم چند تا عکس از دخمل ناز نازی خودمگاوچران                                                                          

بیتا و شیطونی

بیتا وقتی موز میخوره

اینجا رفتی و شیرین عسل منو کش رفتی.نصفشو خوردی.نوش جونتقلب

از اونجایی که از حموم خیلی خوشت میاد داری آواز میخونیخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان یسنا
3 مهر 92 19:57
قربونت برم خوشگل خاله. نوش جونت موز و شیرین عسل نازنازی. منم دلم برات آب آفتاد
مامانی این خوشگل خانوم رو حسابی بوسش کن از طرف من.


مرسی از لطف و مهربونیت الهام جونم...
مامان محیا
7 مهر 92 1:56
قربون موز خوردنت .نوش جونت
مامان علی
22 دی 92 12:16
ماشالله چقدر دختر نازی داری