بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

هنوزم بوی بهشت میدی عزیزم.........

1392/7/10 1:46
نویسنده : مامان مهسا
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم ای کاش میتونستم زمانو متوقف کنم...میترسم.از روزایی که قراره دلتنگ این روزها

بشم میترسم.

ای کاش میتونستم از لحظه لحظه ی زندگیت فیلم بگیرم تا حتی 1 ثانیه از این روزها و با تو بودن

از ذهنم پاک نشه.ایکاش همیشه این معصومیت و لطافت و پاکی رو حفظ کنی دخترم....

عاشق بودن و عشق ورزیدن میدونی یعنی چی؟میخوام بهت بگم عشق یعنی چی....

عشق یعنی وقتی در تاریکی شب دو تا چشم نگران نگات کنن و وقتی ببینه کنارشی و با

نوازشات بفهمهتنهاش نمیذاری و دوباره به خواب ناز بره!

عشق یعنی وقتی میترسه صورت کوچیک و لطیفشو روی شونه ات بذاره و با دستای کوچولو

بغلت کنه واحساس امنیت کنه!

عشق یعنی وقتی گریه میکنه و در اوج گریه هاش صداش میکنی نگات کنه و لبخندی بزنه و

دستاشو دراز کنه تا بغلش کنی!

عشق یعنی وقتی با گرفتن سینه ات آروم شه و دقیقه ها آرامششو تماشا کنی و لذت ببری!

عشق یعنی وقتی سرشو بذاره رو شونه ات آروم شه.........ولی نه.این منم که آروم میشم

عشق بهفرزند رو سلول به سلول بدنم حس میکنم!

عشق یعنی مادر شدن..........

تو هنوزم برای من فرشته ی خدایی....توتکه ای از بهشتی!

نمیدونم چرا امشب بازم مثل همیشه با فکر کردن به آینده دلم گرفت.این حس دوگانه همیشه

باهامه.

خوشحال از اینکه روز به روز بزرگ شدنت رو میبینم و ناراحت از اینکه میدونم دلم برای لحظه به

لحظه یاین روزها تنگ میشه.آره عزیزم.....دلتنگ نگاه های شیطنت بار و پر محبتت....دلتنگ

خنده های از تهدلت.....دلتنگ گریه هات و خنده هات.......دلتنگ چهار دست و پا رفتنت.دلتنگ

نگاه هایی که وقتی زمینمیخوری بهم میکنی و منتظری تا بیام بغلت کنم.

عروسکم میدونم که میدونی من و بابایی عاشقانه دوست داریم.الان روبه روی من معصوم و ناز

نازی لالاکردی و من از نگاه کردن بهت سیر نمیشم.

دخترم خیلی خیلی بیشتر از چیزی که حسش میکنی دوست دارم چون برای من تکه ای از

بهشتی!تو فرشته ی خدایی....

اینم چند تا عکس خوشمل از فرشته ی خوشملقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ghazal
11 مهر 92 16:30
چقدر خوبهــــــ کهـــــ اینـــــ خانومــــــ کوچولو پیشمونهــــــــــ
ایدا مامان دیبا
15 مهر 92 23:13
مهسا جان متن فوق العاده ای بود،اشکمو دراورد،حرف دل من با دخترم بودزان شاالله با دخترت و خانوادهات زیر سایه امام زمان سلامت و شاد زندگی کنی

همینطور شما عزیزم
ایدا مامان دیبا
15 مهر 92 23:30
مهسا جان متن فوق العاده ای بود اشکم را دراورد حرفهای دل من بود به دخترم ان شاالله با دخترت و خانوادهات زیر سایه امام زمان سالم و شاد زندگی کنی
الهام مامان یسنا
16 مهر 92 18:11
اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .
روز کودک مبارک . . .
بیتا جونم روزت مبارک


مرسی عزیز دلممممممممم
شیما مامان شاهین کوچولو
19 مهر 92 14:39
عزیزمممممممممممممم خیلی نازییییییییییییی
بهاره مامان ونداد
29 دی 92 16:12
ماشالله بهت خانم کوچولو متن زیبایی بود مامانی اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم