بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

"امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء"

1392/9/22 15:40
نویسنده : مامان مهسا
767 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم اصلا دوست نداشتم تو وبلاگت خبرای بد بنویسم و صحبتی از غم و فصه بشه.ولی شما باید یاد بگیری که زندگی شادی و ناراحتی و خوشی و ناخوشی رو باهم داره.فقط باید یاد بگیری در برابر مشکلاتی که قابل پیشبینی نیست مقاوم باشی.امروز صبح یکی از بدترین خبرهای عمرمو شنیدم.پسرخاله ام "امیر" که که شهر فومن دانشجو هست تصادف کرده.یه از خدا بی خبری زده بهش و خودش فرار کرده.امیر اصلا حالش خوب نیست و تو کماست.ضریب هوشیاریش خیلی پایینه.امیر همبازی بچگی های منه.خیلی خیلی ناراحت شدم.از صبحی که این خبرو شنیدم یه لحظه آروم و قرار ندارم و فقط گریه میکنم.جوجوی دستای کوچولوتو ببر سمت خدا و با اون دل پاک و معصومت شفای امیرو ازش بخواه....تصور دنیای بی امیر اصلا زیبا نیست.من میدونم که امیر بالاخره از این خواب عمیق بیدار میشه.گریهگریهگریهمانی جون و باباجون و دایی سعید هم رفتن فومن و من بخاطر اینکه شما آواره نشی نرفتم.ایشالله زودتر خوب میشه.من ایمان دارم....گریه    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سجاد
29 دی 92 16:02
وای چه وحشتناک ایشالا خدا زود شفا بده امیدت رو از دست نده براش ختم صلوات بذار حتما شفا میگیره نگران نباش راستی به ما هم سر بزنید امیدوارم با دلی خوش بیایی