بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

شیرین کاریای دخملیم

1392/2/16 0:03
نویسنده : مامان مهسا
397 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک ناز نازی من خیلی شیرین شدی.....2روزه یاد گرفتی میگی گیغغغغغغغغ...بعد آب ذهنتو جمع میکنی و تف میکنینیشخندعاشق این حرکاتتم.با دهن بسته کلی حرف میزنی و من عاشقانه نگات میکنم. آغوآغو زیاد میگفتی الانم که گیغغغغ میگی.نمیدونم که با زبون بی زبونی چچی میخوای به مامانی بگی.مامانی این روزا رشدت کم شده و من خیلی ناراحتم و میگم نکنه من در موردت کوتاهی کردم.......امیدم به خداست تا دوباره مثل قبل وزن بگیری عزیزم.

خوشگل مامانی گاهی که فکر میکنم پیش خودم میگم کاش زودتر میومدی پیشمون...زندگیمون با اومدنت خیلی شیرین تر شده.درسته که خیلی چیزا عوض شده ولی یه خنده ی تو میارزه به همه چیزایی که دیگه نداریم.قلبعزیزم بدون که مامانی و بابایی عاشقانه دوست دارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملیکا
3 خرداد 92 22:21
عزیییییییزم آخی چه بلا شده دختریت کاش آرنیکای منم زودی بیاد بغلم به حسی که داری حسودیم شد
ایشالا خدا برات بیتا جون رو نگه داره


مرسی ملیکاجونم.ایشالله که بسلامتی فارغ شی دوستم