بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

5ماهگیت مبارک گل همیشه بهار من

1392/2/23 16:16
نویسنده : مامان مهسا
819 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی خوشبختی مامانی و بابایی 5 ماه از با هم بودنمون گذشت و ما بهترین لحظه های زدنگیمو با سختی و آسونی گذروندم.حس مادری بهترین حسیه که تابحال تجربه کردم دخترم.خنده های تو مامانی و بابایی رو برای زندگی امیدوارتر میکنه و خستگی تمام سختیهارو از جسم و روحمون دور میکنه.تو امید زندگی ما هستی......چشمای قشنگت و لبخندملیحت تمام دلخوشی من و بابایی شده.عزیزم ما عاشقانه دوست داریمقلب

راستی مامانی شما امروز که 5 ماهت تموم شد تونستی با روروئک راه بری الی من فدات بشمماچ

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاطره
25 اردیبهشت 92 13:50
ماشالله خیلی نازه بیتا جون


مرسی خاله خاطره جونیییییییییییییییی
ندا
26 اردیبهشت 92 10:47
بیتایی مامانت دیگه حرفه ای شده ها تو عکس گرفتن.خیلی ناناز شدی.ماشالا


مرسی نداجونم.خجالتمون نده.......نظر لطفته
مرمر
26 اردیبهشت 92 17:50
5ماهگیت مبارک خاله جونم ایشالله روز بروز بزرگ تر و خانم تر شی فدات شم
مامانی من لینکتون کردم قابل دونستی سری بزن


مرسی خاله مرمر مهربونم
ریحان
27 اردیبهشت 92 10:59
5ماهگیت مبارک...گل دختر


خاله جونم از اینکه همیشه به وبلاگ من سر میزنی ممنونم. خیلی دوست دارم
مامان حدیث
27 اردیبهشت 92 11:14
ماشاا... خدا حفظش کنه
من یاسمین مامان حدیث هستم
نی نی سایت -کلوپ مامانای دی


مرسی یاسمین جونم به ما سر زدی