بیتابیتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بیتای زندگی مامانی و بابایی

6 ماهگیت مبارک عزیترینم

1392/3/23 22:26
نویسنده : مامان مهسا
881 بازدید
اشتراک گذاری

6 ماه پیش چنین روزی یه فرشته کوچولوی ناز نازی نفس مامانی و بابایی شد....6 ماه از باهم بودنمون گذشت و چه زود میگذره زمان.خدای مهربونو هزاران بار شاکرم بخاطر وجودت مامانی.همیشه این فکر اذیتم میکنه که من تونستم از لحظه لحظه با تو بودن نهایت استفاده رو ببرم؟لحظه هایی که دیگه هیچوقت تکرار نمیشهسوالعزیزم با وجود تو تحمل سختی و مشکلات برای من و بابایی خیلی راحت تره.همه ی تلاشمون برای راحتی و آسایش توست.

امروز من بابایی شمارو بردیم بهداشت برای زدن واکسنتناراحتاز اینکه باید دوباره درد میکشیدی خیلی ناراحت بودیم.ولی مامانی اینا همه بخاطر خودته و سلامتیت.بابایی ام که پیشمون بود قبل واکسن کلی پاهاتو ماساژ داد و باهات بازی کرد.خیلی گریه نکردی عشقم.بعدشم بغل بابایی ماشین روندی و ذوق میکردینیشخندبین خودمون بمونه ولی بابایی اصلا تحمل درد کشیدن تورو نداره.خیلی خیلی بهت وابسته شده گلمزبانکنترل امروزتم انجام دادیم

وزن=6.900

قد=61

عزیم بدون که برای ما بهترینی و بخاطر داشتن فرشته کوچولوی سالمی مثل شما روزی هزاران بار خدارو شکر میکنیم

اینم اولین عکس از شروع 7 ماهگیتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق
28 خرداد 92 18:11
6 ماهگیت مبارک عزیزم
ghazal
28 خرداد 92 19:28
بیتا خانوم،خوشگل خانوم 7 ماهگیت مبارک
مرمر
29 خرداد 92 11:32
الهی که فدای اون چشمای خوشگلت برم عروسک من 6ماهگیت مبارک خانوم نانازی
حانیه
29 خرداد 92 19:53
سلام مهربون
نی نی ناز و خوشگلی داری
به وبلاگ نینی ما هم سر بزن
منتظر حضور گرمت هستم



دوستای خوبم که به وبلاگ بیتاجونم سر زدین این هفته بیتا سرماخورده بودو اصلا وقت نداشتم وبلاگ بیتارو به روز کنم.ببخشید که دیر جواب مهربونیاتونو دادم
رها
1 تیر 92 17:27
آخ آخ
این عروسکه یا واقعیه ؟

چقد ماهه ماشا...
چشاش و لپّش و ...
نااااااااازم
خیلی گله دخملت - خدا نگهش داره واست


مرسی عزیزم...چشماتون ناز میبینه.مرسی از لطفتون